بینهایت

استارت آپ نو برای کسب انگیزه ودرآمد بیشتر در فضای مجازی

بینهایت

استارت آپ نو برای کسب انگیزه ودرآمد بیشتر در فضای مجازی

استارت آپ نو برای کسب انگیزه ودرآمد بیشتر در فضای مجازی



🔵آب غنی شده به آبی گفته می شود که علاوه بر رفع تشنگی مزایای دیگری نیز برای سلامتی داشته باشد. آب آشامیدنی باید عاری از هر گونه میکروب، آلاینده و سموم شیفمیایی نظیر نیترات و کلر باشد. ضمنا از آنجا که بیشترین ماده ای که در طول روز وارد بدن ما می گردد و تقریبا 2/3 بدن ما را آب تشکیل می دهد، استفاده از آب آشامیدنی معمولی، به تنهایی کافی نیست.


🔵آب سریعترین جذب را در بدن دارد. یک لیوان آب بعد از 20 دقیقه به تمامی اعضای بدن می رسد و تنها ماده ای است که می تواند از سد مغزی عبور کند. به همین دلیل آب بهترین ناقل برای مواد مختلف مورد نیاز بدن محسوب می شود. از این رو استفاده از آب غنی شده می تواند مهمترین عامل در حفظ سلامتی باشد.


🔵متاسفانه هنوز استفاده از آب غنی شده در ایران مورد توجه قرار نگرفته است. بر همین اساس شرکت دانش بنیان دیباتجارت خاورمیانه با بهره گیری از علم روز دنیا و تحقیقات وسیع در این زمینه محصول استیک الکالاین را تولید نموده است.


🔵استیک آلکالاین یک فیلتر قابل حمل است که هر گاه در آب قرار گیرد با افزودن کلسیم و منیزیم آب را قلیایی کرده و با تولید آب غنی شده از هیدروژن می تواند خواص آنتی اکسیدانی داشته باشد. این محصول می تواند آب غنی شده از هیدروژن، کلسیم و منیزیم تولید نموده و بهترین و سالمترین آب را در هر مکان و زمان در اختیار شما قرار دهد.

نظرات  (۱)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی